Destiny, Japonya Genelinde Liderliği Ele Geçirememişe Benziyor

Destiny, Japonya Genelinde Liderliği Ele Geçirememişe Benziyor

 

 

Çıkışı öncesinde geçen beş ay içerisinde Activision’un devasa reklam kampanyaları sayesinde dünya genelinde yedi milyonu aşan takipçi sayısına ulaşan ve çıkışının ilk günlerinde de on milyonlarca doları firmanın kasasına yönlendirmeyi başaran Destiny, Asya pazarına da güçlü bir giriş gerçekleştirmiş durumda. Japonya’da her hafta açıklanan oyun satışı rakamlarında büyük ihtimalle liderliği ele geçireceği düşünülen oyunun, mobil konsollardaki büyük rakibi tarafından geride bırakıldığı da açıkçası büyük şaşkınlık yaratmadı. Nintendo 3DS konsolunun hakimiyetinde olan ülkede Super Smash Bros’un yayınlanması ile birlikte ilk hafta dokuz yüz kırk binden fazla kullanıcı söz konusu oyunu satın alırken, Destiny‘nin Playstation 4 üzerindeki satışı doksan bin, Playstation 3 üzerindeki satışı ise kırk bin civarında kalmış durumda. Listenin aşağı sıralarında ise Youkai Watch 2, Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Revolution, Dragon Quest X ve Toukidenb Extereme gibi isimler yer almakta. Destiny hakkındaki tüm güncel detayları ve orijinal kopyaları Durmaplay sayfalarından takip ve temin edebilirsiniz.

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: